10 August 2012

Interviewed

  Assalamualaikum..cik Azura apakah perasaan anda setelah di interview?
 Errr...no comment

Perghh..bajet retis je kan..hehe..Alhamdullilah, hari ni aku ada 2 sesi interview..di sebelah pagi untuk position Sales executive (AmBank) dan di sebelah petang pula untuk position Lab technician (Kerry Ingredients Sdn. Bhd) 

Aku takde nak comment apa-apa sangatlah tentang interview ni, aku buat macam biasa je, sebabnya..aku memang ok je kalau dengan strangers..nak tahu kenapa? sebabnya kalau pun aku tersalah cakap ke, tergeliat ke bahasa omputih aku tuh, paling2 kalau aku tak dapat job tu, tak adalah aku jumpa diorang lagi kan, so habis cerita di situ..hehe

Untuk position Sales executive tu, aku boleh cakap memang lumayan la, cuma kena banyak keluar jumpa customer, dah namanya gak sales kan, and untuk Lab technician tu, sebenarnya yang lebih sesuai untuk position tu ialah microbiologist, walhal aku ni biotechnologist. takpelah..saje je mencuba kan..tapi interviewer tadi yang merupakan microbiologist kat situ, dia cakap dia suka aku..hehe..ada chance kot :)

Aku reda and pasrah je..aku tahu rezeki tu ada, cuma kat mana and bila je aku tak tahu..sooner or later dapat tahu juga kan..oh GOD I'm waiting.

ok, tu je nak cerita..tat titi tutu 


p/s: hari ini panas u'olz, I ni rabun silau,,tu yang berkaca mata tu..hehe

4 146 pencinta hijau jua:

hazz death said...

wow, da pi interview da?.. smoga resultnya baik2 jak.. :D good luck! salam ramadan untuk pecinta hijau nie.. :)

Greeny said...

aah..da dpt job interview..tp dpt ke x tu xtaulah..hehe..insyallah, kalau ada rezeki x ke mana kan..salam ramadan juga buat hazz death ye :)

aku_wan said...

Yihaaa!! tu dia.. dpt gaji jgn lupa belanja aku.. ekekekeke

Greeny said...

insyallah saf..itu pun bila aku dah dapat kerja ye..hehe..lambat sikit kot..;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...