28 June 2012

Thesis..oh I'm so done!

Assalamulaikum...what a wonderful day! hehe..masa yang ditunggu-tunggu telah kunjung tiba, tudiaaa ayat~ haha..bahagia, itu yang aku boleh tulis kat sini. Finally, thesis aku sudah pun dijilidkan dan telah pun dihantar ke jabatan. Dengan ini rasminya, tamatlah sudah title aku sebagai student..diulangi, I'm no longer student..I'm done and so done..hehe..alhamdulilah 

sebenarnya 2 copy je, kena hantar ke jabatan, tapi aku prepare 3, so yang lagi 1 boleh simpan untuk kenangan, dan juga boleh juga tunjuk kat mak..yelah mak aku mana tau apa kebenda alah tu thesis, time nilah nak tunjuk kan..hehe..maklum omak eden tak abis sekolah dulu..zaman sebelum kemerdekaan gitu..hoho 


Ini detail kat thesis aku tuh..alhamdulilah sangat..Terima kasih Allah kerana mempermudahkan segala urusanku ini

Last but not least, I'm done and soooooo done! sayonara UPM..we meet again on graduation day..Insyallah :)

6 146 pencinta hijau jua:

Mohamad Nasiruddin Bin Amir said...

tahniah!

:)

aku_wan said...

Whoa!!! bila aku nk heaven mcm ko jugak?? isk,isk,isk.. 2 Sem lagikk.. Eh,btw.. No worries.. Aku baru nak start final.. Esk first paper.. 15 julai baru abes.. 16 Julai aku dh kt JB Insya-Allah.. cuti seminggu before aku masuk short sem.. Wink* kite berkelah eak.. Hik9..

Greeny said...

@Mohamad Nasiruddin Bin Amir

thanks! :)

Greeny said...

@aku_wan

oo, ada short sem ea..kejab jelah cuti ek..picnic? ooo..i on je u..like3..hehe..btw good luck with ur final exam!

aku_wan said...

amek short sem sbb nk ringankan sem dpn.. sem dpn kan aku ada FYP.. lps tu kena amek 7 subjek plak.. mau meroyan aku kalo x kurangkn subjek.. huhuhu.. sem 4 ni pun dh mcm nk mapuh dh.. huk9.. okayy2.. gunug lumut eak.. kite mandi.. hik9..

Greeny said...

oo jadi balik ea? ingat ma ko x kasi..hehe..gunung lumut je ke? gunung2 lain xnk try..ledang ke tahan ke..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...