23 June 2012

I'm done for three years ♔


Assalamualaikum

Masa mula-mula kena study, besengkang mata tengok notes2 semua, nak tekan kalkulator bagai...mulalah buat muka macam ni

Tapi...

Bila last paper untuk final exam habis je, terus buat muka macam ni..fuuh lega.. Heaven rasa! Tidur dalam senyuman gitu ;)

Alhamdulilah, final exam aku dah pun berakhir, senang kata peperiksaan akhir untuk tahun akhir degree ni sudah selesai. yang belum selesai sekarang ni untuk jilidkan thesis je. insyallah 3hb julai ni settle lah semuanya, then berakhirlah title aku sebagai student..hehe..

Apa lagi nak tulis ek? banyak sebenarnya, tapi disebabkan dah lama tak update entry kat blog ni, jejari ni dah malas nak menaip kat keyboard ni..huhu..nanti-nanti lah ea..kalau mood dah recover..insyallah aku akan menulis kembali..ceeehh! hehe

ehem ehem..satu lagi..aku rasa aku dah bersedia untuk ini..wink..wink

p/s: anyone? hehe

2 146 pencinta hijau jua:

aku_wan said...

untungla dh abes.. eh,tlg update blog aku.. Busy nehh.. hik9.. Ntie aku balek cuti seminggu kite kuar hanging out together tauuuu... Wink* Regard ur old skull frend -Safwanah-

Greeny said...

wah gitu..hehe..tapi msalahnye aq x balik lagi..memang la da abis exam, tp kena stay sbb nk settlekan thesis..huhu..btw thanks..and gudluck for ur final exams ok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...