19 May 2012

Tak ada niat pun...

Assalamualaikum..hari ni hari apa? sabtu? ok fine..tinggal berapa minggu je nak habis belajar. asignment, thesis, presentation jangan tanya, jawapannya sudah tentu belum siap..hoho. lama tak update blog kan..ok saya malas, sekian. nak siapkan thesis apa semua bagai pun malas ni kan pula nak update blog..hoho. 

ok apa yang tak ada niat ni pulak ea? ok aku tak ada niat pun nak buat korang membebel marah kat aku sebab aku melalut banyak kat entry ni, so balik ke topik asal, hari jumaat bersamaan hari semalam, aku tak ada niat pun nak keluar g jejalan. tetiba je ter'keluar'..hehe. motif? sebabnya si sham ni nak p makan kat chicken rice shop. aku pun dok nyampuk nak g kluar sekali. then ter'keluar'lah kami berempat..hehe. ok sham yg pakai tudung hitam kat 1st pic ni ye



motifnya nak makan je pun..haha, selebihnya just cuci mata jejalan kat MINES je, plus siap masuk courts lagi, bajet macam nak shopping barang untuk rumah plak lah kan..haha, kata sue survey2 dulu sebelum kawin..haha. sue dok sebelah sham tu tau

makan-makan..oh kenyang perut..penuh table dengan segala macam makanan. setiap set lebih kurang rm16.50 termasuk tax..oohhh so worth it!


The chicken rice shop~ bukan sekadar nasi ayam...ok tu je..tata

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...