01 May 2012

Here come May! bye bye April


Assalamualaikum

First off all, selamat hari pekerja bagi mereka-mereka yang bernama pekerja okay..apa macam cuti hari ni buat apa je?

anyone miss me? no huh? ok, takpe, sejak menjak ni memang lamaaaaaaa tak update blog kan. seriusly aku busy..busy sangatlah kan..huhu..ok betul la, tak tipu ni. projek tahun akhir aku alhamdulilah dah siap minggu lepas, kalau ikutkan ada sambungan lagi, tapi nasib baik chemical tu tak ada kat lab, so tak payah buat..fuh! memang lega sangat. tapi sekarang ni thesis writing in progress. sebab tu lamaaaa sangat tak update blog. nak blogwalking memang dah taklah kan.

bulan may merupakan bulan yang agak emo sikit bagi aku..sebabnya? yang pertama sebab 5/5 ni ulang tahun kelahiran mak aku yang ke 62, sepatutnya happy lah kan, tapi bagi mereka yang tak tahu, 5/5 juga adalah hari di mana abah aku menghembuskan nafas yang terakhir pada tahun 2010 yang lalu.

takpelah, no need to mention the past right? minggu ni adalah minggu test, dan seterusnya buat thesis lagi..baru- baru je mula, kelam kabut dibuatnya..tension? kadang2 lah..apa-apa pun aku buat je apa yang termampu

kehidupan aku sebagai pelajar akan berakhir dalam masa 2 bulan ni..trust me, time sure does fly away without you notice it..

ok, back to study. tata titi tutu


p/s: memang takde point kn entry ni? pengaruh ayat buat thesis la ni..adoiii



0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...