02 March 2012

Don't make me scared like that will you?

awak,

awak tahu tak saya tak fikir apa-apa pun bila awak kena ambil injection Meningococcal meningitis

tapi,

bila saya baca artikel pasal benda alah ni, saya terkejut dan saya takut tahu? takut sangat!!!

saya takut kalau awak betul-betul kena penyakit ni, kolam air mata saya automatically on tahu?


alhamdulilah syukur sesangat yang injection ni hanya satu pencegahan awal untuk awak bila awak pergi umrah nanti, saya doakan perjalanan awak ke sana berjalan lancar hendaknya. saya selalu berdoa untuk kesejahteraan awak.

pesanan saya hanya untuk awak!  ingat! jangan takutkan saya lagi macam ni.



p/s: kalau tak salah penyakit ni dalam malay penyakit kencing tikus yang menyebabkan kematian din beramboi and izwan pilus tu dulu. ye ke ek? aku pun tak faham sangat, sebab aku baca version omputih je..huu

2 146 pencinta hijau jua:

aku_wan said...

ceng,ceng,ceng.. siapakah?? hahaha.. weh,ko nk duit x?? inbox aku no akaun ko.. hahaha.. ;p

Greeny said...

adela someone..hehe..woo~ da dpt imbuhan ye..akaun cimb okay ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...