04 January 2012

Rasa macam...


Assalamualaikum

Rasa macam baru semalam je aku genap umur 21 tahun, tapi bila dah masuk tahun baru, dah kena sebut aku umur 22 tahun..huhu, padahal baru 21 tahun, 1 bulan dan 3 hari..hehe..nilah tak berapa untungnya lahir hujung-hujang bulan..hehe, tapi akan jadi paling muda dalam kalangan geng yang sama umur bila kita lahir hujung-hujung bulan. biasalah kan, ada pro and cons..am i right?


jadinya, tahun 2012 telah pun bermula, dah 4 hari pun kan di tahun baru, aku baru nak update blog ni..huhu, perasaan nak berblogging semaking kurang dek kerana ketidakstabilan minda dan emosi..tudia aku dah mula melalut..hoho, bukan apa, sejak jadi final year student ni, busy dan busy jelah yang aku boleh cakap, online sekadar cari info, bukak fb jab tengok status orang lepas tu tutup, nak blogwalking jangan cerita, memang tak lah kan..huhu

Azam tahun 2012?

seriously, aku tak ada azam..;p percaya tak? percayaallllaaaaahhhhh~~..hehe. betul ni..aku malas nak meletakkan apa-apa expectations, sebab aku sendiri tak tahu sama ada akan tercapai atau tak, so, just let time goes by. itu jelah yang aku boleh tulis kat sini.

123tagged.Com

bagi aku, harapan, dan azam  adalah dua benda yang berbeza, harapan aku semoga aku boleh grad di pertengahan tahun ni tanpa ada sebarang masalah, so tak boleh lah cakap aku berazam nak grad tahun ni tanpa masalah kan, sebab dah tentu-tentu aku akan grad tengah tahun ni kan, kecualilah kalau aku kena extend..huhu..korang faham tak apa yang aku cuba sampaikan ni..hahaha..

tak kisahlah, apa-apa pun azam korang tahun ni, semoga korang mencapainya sebelum hujung tahun ni ok..good luck for that :) 

selamat tahun baru y'all. 



p/s: final exam aku akan bermula 7/1/12 ni, wish me luck okeh

p/ss: awak, saya tak sabar nak wish birthday awak hujung tahun ni, because it will make a perfect date for this year 20.12.2012 nice right ;) wish ini advanced boleh? hehe

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...