02 October 2011

Isu lapuk di Mall/Shoping complex


Assalamualaikum
hi girls and guys...
got a great weekend? ...hope so

ok lah, berbalik pada tajuk entry kita pada hari ini
"Isu lapuk di mall/shoping complex"

kenapa aku tetiba buat entry pasal ni...?
well, bagi penuntut universiti yang mendapat tajaan JPA, $$$ msuk dalam bank dengan bahagianya, aku taklah, aku budak PTPTN je, so bila duit dah masuk destinasi utama yang difikirkan ialah SHOPPING MALL..untuk apa?  SHOPPING!!!

Jadinya isu lapuk yang aku nak mention kat sini ialah

perempuan betudung tetapi berpimpin tangan dengan pakwe dia (aku yakin diorang bukan suami isteri isteri, sebab nampak sangat muka2 budak masih belajar erti dunia..oops!)

perempuan bertudung tetapi memakai baju lengan pendek (aku tak faham apa kesalahnya sarung sweater ke, cardigan ke untuk cover lengan dan siku korang tuh..susah sgt ke?)

atas bawah dress up macam perempuan tetapi rupanya "nyah" (dari belakang mamang tip top wooh body, sekali pusing depan jelas "kelakiannya" eeiii..yukks)

lelaki dan pasangan "gay boy" nya (yang ni aku memang tak boleh terima, harap maaf)

perempuan dan fashion hijab (tak salah untuk berfashion walaupun berhijab, tetapi ada yang salah tafsir dan mencemarkan imej perempuan bertudung..maaf)

perempuan dan legging (sorry to say, even body size xxl pun nak pakai legging, sangat tidak sesuai yang menunjukkan "shape" anda...maaf)

perempuan dengan "chamwhoring" nya (tak salah nak ambil gambar untuk kenangan, tetapi kalau dah terlebih syok nak pose modelling bagai kat mall tampat ramai orang..emm tak sesuai bukan? {korang memang senagaja nak ambil penrhatian orang ea?} )

lelaki dan "mata meliornya" (aku tak suka species lelaki macam ni ea, mata macam ada scanner yang boleh scan kaum hawa luar dan dalam..huu..hate this guys!)

lelaki/perempuan dan rayban (kenapa dalam mall kena pakai rayban bagai, silau sangat ke lampu dalam mall tuh?


well..well..macam2 lagi sebenarnya yang kita boleh nampak kat mall ni, tak perlu aku tulis pun korang tau kan, sebab korang pun selalu pergi mall kan..kan..kan..

perempuan senang untuk mencari pahala sebenarnya, tetapi...perempuan di akhir zaman..well..aku pun taknak komen lebih...aku pun tidak sempurna

okeh cukuplah ya bab-bab isu lapuk ni...
saje nak tunjuk gambar kitorang try japanese food masa pergi times square semalam...

tapi...dah lupa lah apa nama makanan tuh..wohoo..tapi yang pasti ada bunyi sebutannya ramen  dan bento la




p/s: blog berubah rupa lagi..lagi banyak hijau woo..hehe

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...