07 October 2011

Aku rindukan seseorang



Dia lelaki pertama yang menyentuhku
 mungkin juga lelaki ke 2 yang menyentuhku selepas doktor yang menyambut kelahiranku dulu

Tanganya membelaiku dengan penuh kasih sayang
Kucupannya di dahiku masihku kenang sehingga ke akhir hayatku
Kini tiada lagi  dia dalam hidupku
Dia telah pergi jauh meninggalkanku

Tiada lagi dia yang menyinari hidupku
Tiada lagi dia di depanku
Tiada lagi dia bertanya khabarku
Tiada lagi dia tersenyum padaku

Aku rindukan lelaki itu
Aku mahukan lelaki itu



Aku rindukan abahku


Abah…


Anakmu ini terlalu merinduimu...



p/s: 2 malam aku mimpi abah...dek kerana terlalu rindu

4 146 pencinta hijau jua:

i am S!L4H.. said...

doakan ketenangan die...

Greeny said...

insyallah..doaku tak pernah lekang untuknya..semoga dia aman di sana..amin

aQimie Ceplos said...

so touching Y.Y
alfatihah utk beliau..

Greeny said...

yup..it is..luahan hati seorang anak..huhu..alfatihah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...