08 August 2011

Monday Blues: Bila hati jatuh cinta



Betul tak kita macam ni BILA HATI JATUH CINTA???

hahaha~ COMEL!!!!!!



Bila orang yang kita suka dah belanja makan...MyEm0.Com


Time dilamun cintaMyEm0.Com



Bila dapat mesej daripada orang tersayang...

senyum tak lekang-lekang..MyEm0.Com


Bila dia ajak keluar..MyEm0.Com


Time masa lapang je mesti ingat si dia MyEm0.Com


Yang penting muka kena sentiasa manis bila ingat si diaMyEm0.Com



Itulah penangan "BILA HATI JATUH CINTA"




adakah ini muka2 yang sedang jatuh cinta?





oh..tidak-tidak!






ini muka2 yang tak ada kerja..hehe =p








p/s: bagi yang tak tau , segmen Monday blues memang dah jadi segmen tetap kat blog aku..ececeh..hehe..segmen berjiwang bersama empunya blog, tapi bukanlah menceritakan hal ehwal peribadi empunya blog secara langsung. Monday blues hanyalah untuk love quote or anything that is related to love and 'ayat2 jiwang serta berbunga2 semata-mata' hehe

10 146 pencinta hijau jua:

Hagemaru said...

ya ler puteri hijau bila dah jatuh cinta semua nyer indah belaka..org tua kata mcm dunia anda yang punya..jatuh cinta tu kat sapa ek...kalau dah jatuh ambil jer ...heheheheh lawak pulak...

greeny said...

haha~ bila jatuh cinta memanglah indah belaka..bila putus cinta merana jiwa..waah, macam pantun 2 kerat lak..hehe

ehem2..cik greeny lom jatuh cinta lg..hehe

ekmal said...

lawa edit,hehe

greeny said...

@ekmal
time kasih..hehe

KimiCnoL said...

dah jatuh cinta lettew ;p
kisah disebalik rusuhan london?

greeny said...

@kimicnol

eh belom jatuh cinta lagi la..memandai je..ish3

*jatuh basikal pernah la ..haha~

Saiazuan said...

haha mcm ni rupanya orng dilamun cinta~

greeny said...

@ Saiazuan
awat? en. Saiazuan dah ada simptom2 jatuh cinta ka..? hehe

hazz death said...

klw muka jatuh tangga mcm mna erk?.. haha

Greeny said...

@hazz death
kalau muka jatuh tangga..xjadi camtu mukanya, jadi len dah..jd alien greeny..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...