05 July 2011

Bila aku blogwalking aku harap....


1. "kalau boleh" Ada shoutbox

*bukan apa, aku rasa lebih efficient nk tinggal jejak kt blog u olz tuh, mungkin orang sengaja xnak letak shoutbox so kena komen blog diorang, its ok, Cuma kadang bila nak post komen pula banyak lak cekadak ye, nak approval la hape la..lambat loading okeh



2. "Kalau boleh" guna..Pop-up komen lebih mudah lagi easy

*Gunalah komen box yang pop up tuh okeh, lagi mudah n tak buang masa, percayalah~senang sikit nak komen n tak tunggu loading lama sangat



3. "Kalau boleh" Tak ada lagu yang bukan2 & autoplay

*okeh dulu pun aku letak lagu jugak kat blog, tapi bila blogwalking dah tentulah kita banyak open new tab kan, n bila bukan new tab je macam2 lagu autoplay, serabut okeh telinga ni dengar, bercampur baur rasanya..huhu, x salah nak letak lagu, Cuma jangan outoplay la..boleh?



4. "Kalau boleh" Tak ada widget nama yang ikut je cursor korang tuh

*korang faham tak maksud aku ni? Alah~~, bila cursor korang gerak sana sini, then ada nama empunya blog yang follow kesana sini meliuk lentok tuh..ada kan.. aku tak suka sangat r, macam mengganggu je..tambah2 lagi bila nama enpunya blog panjang..adooi~ berderet benda alah tu ikot



5. "Kalau boleh" Tak payahlah guna saving mode tuh

*memang lah Nampak smart kan. kadang2 tuh ade yg okeh, kadang2 tuh ada yang tak sampai seminit je dah tukar saving mode, bukannya susah sangat..memanglah tinggal goyang cursor tuh je, tapi kalo time kita ngah syok membaca entry diorang then tetiba tukar saving mode, tak ke rasa geram namanya?



6. "Kalau boleh" Tak payahlah nak menayang muka sangat

*aku taulah korang kacak2 lagi jelita..tapi rasanya tak perlulah nak tempek muka korang banyak2 kat sidebar tepi tuh kan, cukuplah sekadar sekeping dua..n lagi, tak payahlah nak menunjuk sangat korang ade bf/gf, sampai nak menunjukkan. aksi yang tak sepatutnya then nak tayang kat seluruh dunia..perlu ke semua tuh?





no offence okeh blogger semua, aku cuma 'state'kan apa yang aku rasa je, kalau ada yang terkena batang hidung sendiri tuh harap maaf lah ye, blog aku pun bukan bagus sangat..huhu~ cuma aku harap bila korang jengah blog aku tak rasa tertekan macam yang aku rasa bila jengah blog lain lah..hoho


tapi korang rasa tak betul ke apa yang aku cakap kat sini? ada betulnya juga kan..fikir-fikirkan dan selamat beramal~ hehe..peace u'olz.


eh, mari layan video terbaru matluthfi lagi..i adore him~~

setiap video yang dia dihasilkan penuh bermakna bukan?





p/s: aku tengok cerita transformers hari ni, so far okeh cerita ni..just nice~ thanx awak for the lovely day today..hehe..makan durian jangan tak ingat dunia okeh =p…Take care and till then.

13 146 pencinta hijau jua:

James Alexander said...

oh cenggitu...

faham...

qudwa said...

agree la jugak ngan awak...hahaha
tp yg no 6 tu agree sgt...!!..XD

anyway mathlutfi da best....(^__^)

greeny said...

@james alexander
no offence okeh, just stating what in my mind..huhu

greeny said...

@qudwa
haa~ btol kan qudwa..x salah nak tunjuk siapa kita, sebab mesti orang curious nak tau sape pemilik blog tuh kan, tapi rasanya tak perlu berlebihan..kan3..hehe

memang matluthfi the best ek, he's express his thought in his own ways.

pyejal said...

*angkat tangan!
[saya juga setuju bangat!]..:)

iPai said...

Transformer 3 best kan ?


laa ingatkan tips utk blogwalker .. rupanya tips kepada tuan blog .. heheh ...

skrang ada terasa nak buang shoutbox .. sebab, orang suka salah guna benda tuh dgn datang dan pegi je .. tak best r .. nak kenal2 sikit .. baca cerita2 pelik ke .. uhuh

just pendapat sendiri je

greeny said...

@pyejal
stuju ye? sy pun..hehe

greeny said...

@ipai
transformers 3 mmg best, ok lah, masih boleh difahami jalan ceritanya

eh, yg gambar tu hanya hiasan semata..hehe

pasal shoutbox 2 kan, memang betul kadang ada yg slh gunakan, nk hentam si empunya blog la, nk mencarut yg bukan2 la, tapi bg kita blogger yg betul2 nk melihat blog blogger yg lain dengan niat yg betul, rasanya isu2 ni xkn timbul kan..alaa~ diorang dengkilah tuh..hehe..abaikan sahaja mereka..yang penting trus berblogging..hehe

MohamadNasiruddinBinAmir said...

trimass kerana sudi mlwt blog sy.

greeny said...

@MohamadNasiruddinBinAmir

uitt..panjangnya nama,,hehe, sama2 kasih kembali. blogwalking yeah!

Gua Tertidur said...

mcm mana ni? gua nk komen pon ade word verification kt sini. argghhh, gua tertekan! hahaha..gua xkene batang idung pon :P sebab blog gua xlambat loading, best kn masuk blog gua?

greeny said...

@gua tertidur
tertekan ea sal word verification th? standard bro..hahaha~

best mmg r best masuk msok gua tertidur, tapi kelam sangat r..hehe

hira said...

baru perasan sebiji. huhu. sabar tau :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...