18 June 2011

segmen simple: pantun puji diri sendiri

eh..eh, ni segmen ke dua aku join lepas join segmen abang zam dululah, n sekali lagi aku post 2 entry dalam sehari..hoho..tak apelah eh..alang2 dah blogwalking and terjumpa segmen Nasz ni, join jelah okeh..

klik link kalo nak join..tapi..tapi..segmen ni end before midnight tonight..hurry up!!!

terimalah pantun cikaiku ini..hoho


aku memang pencinta hijau
tapi aku bukan the hulk atau the mask yang hijau tu
aku tahu aku tinggi lampai ala-ala model gitu
tapi mata dark brown menjadi aset dan kebanggaanku

*Ni memang kira pantun yang sangat tak boleh blah
maaplah ye, lama dah tinggalkan alam sekolah
tak belajar BM dengan betul untuk buat pantun segala bagai ni..hoho


saje je nk tunjuk aku tinggi
aaah..sudah..terperasan lagi

*ter'interframe' plak pic aku praktikal kat MARDI..hoho

4 146 pencinta hijau jua:

NasZ said...

haha..memang sempoi..

thanx for join..

jom terjah dan komen geng2 yang join segmen ni gak..

LIST SEGMEN SIMPLE : PANTUN PUJI DIRI SENDIRI ...

greeny said...

Hehe, terjoin untuk release tension..
thanx wat segmen mcm ni..i like =)

Fadhli Zainol said...

wah siap buktikn lg tinggi n ala2 model..terbaik!

greeny said...

haha~ saje je nk memanjangkan entry..memeriahkan entry dgn gambar..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...