01 June 2011

aku suka lelaki pakai inai

assalamualaikum semua, salam 1 jun pada hari ini..lama aku tak menulis kan, lama ke..eh lama lah gak kan, aku malas nak menaip la..huhu..penat..so quick update here. nampak gambar di bawah? gambar lelaki memakai inai, tapi tak nampaklah muka dia kan, ni gambar aku goggle je..tapi entah kenapa, aku rasa lelaki sangat sweet bila pakai inai di tiga jari sahaja,..cute bukan? different bukan? emm..tu bagi aku lah~

selalu kita dah biasa tengok perempuan pakai inai, tak kiralah masa nak bertunang ataupun masa menikah, kadang tuh, orang lain yang bertunang n nikah, kita pulak yang sibuk2 nak pakai inai, ye dak? ialah nak tolong abiskan saki baki inai pengantin kan..ambil berkat katanya..haha..ye ke? mandai je aku ni..


persoalannya bila aku dapat tengok lelaki pakai inai live depan aku nih..eemmm..faham maksud aku kan???? =p

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...