16 May 2011

Terima Kasih Cikgu

salam satu malaysia, bagi semua rakyat melaysia pada hari ini..
ya hari ini 16 mei 2011
so?
ooohhh..
ok.k.k.k
i get it..
teachers day rite?
ya..ya..
ok lah dengan ini, saya...

azura binti wargiron mengucapkan selamat hari guru kepada guru2 yang pernah mengajar saya selama ini. tak kiralah mengajar sekejap mahupun lama, asalkan pernah mengajar aku, kira cikgu lah 2 kan, so bolehlah terima wish dari aku ni..hehe

jadinya, kepada..
cikgu-cikgu

SEKOLAH RENDAH FELDA PENGELI TIMUR
SEKOLAH AGAMA FELDA PENGELI TIMUR
SEKOLAH AGAMA BANDAR TENGGARA (walaupun sekejap kat sini)
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR TENGGARA 2
KOLEJ MATRIKULASI JOHOR
UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA (kita panggil lecture, tapi cikgu jugak kan?)

jasamu sekalian, akan ku kenang hingga ke akhir zaman kerana mengajar ku mengenal huruf dan nombor di dunia ini, menyampaikan ilmu dan memberi tunjuk ajar kepadaku dari aku kecil sehinggalah aku kini begelar pelajar universiti.

SELAMAT HARI GURU, TERIMA KASIH CIKGU!

BAGI AKU, SEKOLAH RENDAH LAH PERMULAAN UNTUK SEGALANYA...maka, enjoylah video di bawah ini, video dari sekolah rendah ku..

2 146 pencinta hijau jua:

Nur Ayuni said...

selamat hari guru juga .. heee..

greeny said...

selamat hari guru jua buatmu ayuni..=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...