03 May 2011

Aku terima...sah..sah

aku terima nikahnya azura binti wargiron dengan mas kawinnya rm22.50 tunai..sah? tak sah..tak sah..haha. kidding lorh..belum masanya, tapi bila masa itu tiba aku harapkan...

'
'
'
'
'
okeh back to the point, sebenarnya apa yang aku nak cakapkan ni, harap korang boleh terima kenyataan ini dengan tenang okeh, sebarang rayuan atau ketidakpuashatian anda tidak akan dilayan. dengan ini saya azura selaku tuan empunya blog ini, mengumumkan bahawasanya
.
.
.


aku dah HABIS FINAL EXAM!!!!

ALHAMDULILAH, hanya itu yang aku mampu katakan, nak tau komen aku pasal exam2 aku kali ni, meh skrol bawah sikit

SKILLS IN GARAMMAR: emm confusing!
TEKNOLOGI FERMENTASI: D*mn!, harap2 tak kena repeat r, serius!!!
INTRUMENTASI DALAM PENYELIDIKAN BIOTEKNOLOGI: emm, so-so
TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN PENGGUNAANYA: emmmm, so far...so-so

so, konklusinya, aku hanya dapat jawab biasa2 je paper ni. lulus pun aku dah cukup bersyukur dah, dapat maintain 3 pointer pun aku bersyukur jugak, apa apa pun, usaha dah pun dilakukan, kini tinggal bertawakal jelah pada yang maha Esa. okeh tu jeh nak cerita, nak start packing dah ni..esok nak balik kampung halaman dah..ececeh...home sweet home. haa nak cakap sikit, untung jualan syarikat F&B Enterprise dah dapat dah, modal rm25, tapi untung setiap seorang 3x ganda, u olz do the math okeh..tahniah kepada semua student biotechnology second year kerana berjaya menamatkan peperiksaan akhir semesta yang ke empat ini.


okeh jom cuci mata sikit
ku bahagia..ku bahagia..lala~
boleh detect tak mana 1 badan kucing yang warna putih tuh? haa
AKU TERIMA kasih kepada Allah S.WT. kerana dengan ini aku SAH telah menamatkan peperiksaan akhir dan SAH menamatkan semesta yang ke empat di UPM ini..terima kasih. alhamdulilah.

7 146 pencinta hijau jua:

Miss Silent said...

tahniah kerana SAH esok nak balik home sweet home kan..haha. gudlux la tuk ut result. ;)i love cat.!

green said...

terima kasoh miss silet=) aah nk balik..excited tp x kemas barang lg..hihi..i love cat toooo=)

green said...
This comment has been removed by the author.
deeya said...

yeay ! abes exam .. boley cuci minda .. jom dating tepi pantai nak ?? haha ! pepun , gud luck utk result =)

Asrul "iLham" Sany said...

congrat sb dh abis exam

;D

green said...

dating tepi pantai ea deeya..wow! cam bes je..tapi..tapi 9hb da start praktikal da..huhu..ni baru sampai umah..kene relax2 dlu..btw thanx for ur wish luck =)

green said...

thanx asrul ilham =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...