06 April 2011

Rentetan...


Assalamualaikum, and hello there..chewah cam style anwar hardi pula
siapa anwar hardi?.
haa.. tu mesti tak tengok video yang aku post kat entry dulu kan.
nak tahu pergi cari sendiri okeh =p

okeh seperti yang aku beritahu kat post semalam-malamnya, aku ada 3 presentation hari itu
dan hasilnya..emm..so-so
tapi tak kisahlah, asal dah lepas
agak kurang beban sedikit
selepas ini, nak fikir buat lab report pula dan assignment lain
presentation pun ada lagi 3 lagi miggu depan
tak sabar rasanya nak study week
nak balik rumah..huhuuu
harap masa berlalu dengan cepatnya.
okeh seperti yg aku bagitahu kat post sebelumnya
aku memang nak poskan video yang aku buat sendiri guna video maker
tapi aku dah cuba banyak kali
tapi stiil tak boleh upload pula
aku upload kat facebook jela
so kalau nak tengok, boleh klik link di bawah ok


segala kesulitan amat dikesali..huhu

basically ni picture2 semasa perniagaan burger kami berlangsung selama 2 bulan
dan seperti biasa, aku tiada di dalam vieo ini

kerana..
akulah photographernya..
dan lagi..emm harap maaf la
kualiti gambar tak baik..
yelah gambar pada waktu malam dengan menggunakan kamera cikaiku ini
apalah sangat hasilnya..huhu
tapi apapun, aku bersyukur..ada kenangan yang tercipta antara kami
.
.
.

okeh untuk peristiwa semalam pula
kelas pertanian dan manusia ada buat lawatan
alahai dalam upm je, batch lepas dapat p cameron tau..hu2 jealous3
batch kali ni buat dalam upm je, mungkin bajet kot..huhu
kami sekelas melawat ladang upm
n suprisingly ada tanaman anggur kat situ
wow!
terkejut aku
aku tak tahu pula yang anggur boleh hidup kat sini
aku ingatkan anggur kena cuaca sejuk
ish kurang pengetahuan betul aku ni kan
tapi aku tak ada la gambarnya
belum berbuah lagi anggur tuh
banyak sebenarnya buah2 yang ada dalam ladang ni
ada anggur, dragon friut, rambutan, durian, mangga, kedondong, nenes, betik n so on
selain itu, ada juga sangkar ikan dan juga ladang untuk pelihara lembu dan ayam
tapi...tak banyak gambar yang aku ambik sebab cuaca panas
kamera cikaiku ini sensitif dengan cuaca panas
nanti kalau ambil banyak sanagat gambar
dia pun jadi panas..huhu

so, dalam banyak2 gambar
aku suka pokok ni
lawa sangat, kuning dia striking uolz
rasa macam kat luar negara bila bunga2 dia berguguran
ala macam cita para para sakura tuh..hehe
cuma bezanya bunga yang ni warna kuning n bukan purple-pink sakura tuh

okeh, untuk tengok gambar2 yang lain semasa lawatan kelasku itu
bolehlah pergi ke blog picturesofthedays ku itu yaa.








p/s: Aku kecewa dengan seseorang
jangan hanya cari aku bila kau dah bosan!!!

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...