12 March 2011

tadaaaa!!!

nampak sesuatu yang baru?
perasan sesuatu yang lain?
haa?
tak nampak ke..ish3..tak lama dah tu
huhu..kiding jah
aq tukar je background blog aku ni
dan lagi cursor aku ade bling2 salji ijau gitu kan..cewaahh
saje je.
takde mud nak study
ape lagi buang masa dengan benda2 ni r..hehe
perasan benda baru kat header aku?
aku tambah signature zulhani je..
kat setiap post aq pun akan ada
tapi tak berapa cantik la sebab ade box sekeliling dia
aku dah try nk buang tapi tak boleh..huhu
yela, saya budak baru belajar la katakan..hoho
lain kali aq try lagi okeh..
dan yang terakhir sekali untuk hari ini
lagu yang terpilih untuk menemani aku ialah
.
.
.
jeng..jeng..
.
.
awi rafael-pulanglah

enjoy ok

p/s: kalau rasa nak dengar lagu ni
p dulu kat mixpod kt column sebelah ni then pause kan dlu lagu yg tgh play
aku memang saje wat automatik play tok mixpod aku tuh
kenapa aku wat cam tuh?
suka hati r..
blog aku kan..hehe

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...