12 March 2011

Makan..makan

hye..hye..
assalamualaikum dan selamat pagi..
dah pukul 12.15 jam kat laptop aq ni
so secara teknikalnya memang dah pagi lah kan..
ataupun boleh cakap tengah malam la..hehe
so semalam..
secara teknikalnya lagi pada pukul 8.30 something
aku, kak tini n mas p maeps, serdang
buat apa?
tadaaaa..
p makan stimboat..
satu kepala rm19.90++
ok lah tuh kan..unlimitid time n dishes..adela dalam 150 jenis yang boleh di pilih
tengoklah ape yg kitorang ambik..
banyak tu..

dan akhirnya..tak habis..hoho
sebenarnya kalau tak abis kena bayar tau..
tapi kak tini ni pandai ayat sikit, so kitorang lepas r..fuh..selamat..
yang tak tahannya masa kitorang sampai sini kan,
adela pakcik ni tolong kitorang tunjuk jalan..
bila sampai sini pula, tempat penuh..
yang dia ni beriya je nak ajak kitorang seat sekali dengan dia
kitorang tolak r..
dia ni memang ade motif btol..
ada udang disebalik batu ni..
dia nak usha kak tini..tak sedar diri betul dah tua..
dan untuk pengumuman kak tini dah kawin ok!
so takdelah can pakcik ooiii...

nilah kak tini..
comei jah mek klate ni


yang ni plak...
aku..
.
.
.

again.
.
.
in green mode
.
pic belakang terpaksa diedit kerana bilik aku tersangatlah 'kemas'..hehe


p/s: ok tu je nak cakap..kenyang sudah..
time to sleep..nite


0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...