04 March 2011

Road your highness Abdul Rahman

(direct translation kat atas..poyo di situ..wekkk=p)

assalamualaikum dan salam satu malaysia..ceeewahhh!
ok, aku ni baru balik dari Jalan Tar ni..tau tak kat mana..?
alaa kalau orang cakap jalan tar mesti cakap kt kl
dan lagi, mesti orang akan cakap syurga membeli belah..lebih kurang gitulah..
nama panjang dia jalan Tuanku Abdul Rahman..nama glamour jalan tar je
kat sini memang macam2 r jual barang
ada makanan, baju, tudung,selendang, baju siap ke tak siap ke..semua ada
tempat ni memang selalu meriah dan dibanjiri orang r..
dan semestinye sesak semasa musim perayaan..sebab banyak pilihan n harga pun boleh nego lagi..

aku tak ada motif pun sebenarnya nak pergi sini, saje je
tapi bila dah sampai, terbeli la plak..hehe
'terbeli' kan..ayat memang tak boleh blah
aq ni ni pandai pakai selendang..huhu..so aku baru nak menjinak jinakkan diri dalam dunia selendang ni..hehe..nantikan kemunculanku =p

aku tak sempat nak ambil pic bila mata dah sibuk tengok sana sini, rambang mata wei..hehe
tapi bagi yang tak tau n tak pernah sampai sini..
aku sajikan kalian pic di jalan tar dengan bantuan images dari google chrome..heheheh..




p/s: jalan tar ni memang besar wei..tak cukup sehari nak berjalan..ready jela cash nk dileburkan di sini..huuu
minggu ni aku rasa tersangat letih..tak tau la nape ni haa....(=,=)

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...