28 March 2011

Eksprimentasi lagi

eksprementasi apa?
shawl lagi ke?
ohh bukan..
tidak sama sekali ya..
emm bagi yg kenal aku
mungkin tahu yang aku suka edit gambar
walaupun dengan software cikai je
aku tak ada photoshop
tapi aku harap akan ada kelak..cewaah bahasa..hehe
disebabkan banyak kerja
tension tuh biasalah kan
so aku menerawang jab buat editing ni
sebenarnya aku nak buat photomanipulation
tapi tak berjaya dengan software cikai
so aku watlah bende alah ni
kononnya nak meng'kartun'kan gambar sendiri
tapi tak berapa nak jadi..
emm..maklumlah
saya budak baru belajar
saya bukan budak multimedia
saya budak biotech je..huhu
ok..
dahlah..
ini dulu okeh=)


p/s: rasa macam nak tukar header dgn background blog aku lah
nantilah ah kalau banyak masa..huu

2 146 pencinta hijau jua:

nn said...

dulu masa zaman myspace rajin lah edit gambar :)

green said...

hehe..saje je men2 edit pic ni..one of my way to release tension :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...