06 February 2011

sekembalinya ku lagi

harap maklum..azura kembali lagi ke sini..haha..poyo tak poyo je kan ayat aku..dah abis dah cuti seminggu..memamg jadah r cuti ni..konon2 nak study n wat assignment..tapi hasilnya..haramm~~~..bukannya tak buat..buat gak.tapi sikit je..bukan tak study..study gak p sambil lewa..nak test dah ni..banyak report nak anto ni..aduhai nani..camne ni..

malas la nak cite banyak..tak hilang lagi penat aku ni haa..selalunya aku kalo naik bas dari kluang pukul 12.3o sampai serdang kol 3.30 r lebih kurang..sampai upm dalam kol 4 r..tapi hari ni..perggghhh..6 lebih aq baru sampai bilik..tak jenuh lak an dok lelama dalam bas 2..temper je rase..highway jam abis we..gilak banyak kete..banyak gak kete tersadai kat tepi jalan..banyak gak pak polisi aq tengok dok menyaman orang..ye r ramai orang bari abis cuti raya cina kan..2 pasai r penuh sesak jalan raya tuh.

dah malas nak cite panjang lagi..banyak keje g nak buat ni..banyak nota n lab report dah tunggu aku..huu...aku saje je nak tunjuk ape yg aku pakai mase nak balik kl semula ni..poyo kan..lantaklah...

cuaca yang baik hari ini kan

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...