24 February 2011

nikmat tidurku..arggh!!

nikmatnya kalau dapat tidur yang cukup kan..
nikmatnya kalau dapat mimpi yang indah kan..
tapi...
nikmat tidurku telah ditarik..huhu
dek kerana kerja yang meruncing di kala ini..
masa untuk tidur telah dikorbankan
arghhh!!!
tak sabar rasanya nak bayar hutang tido weekend nanti
nape aq letak pic kucing?
nak tau motifnye nape?
kalo korang notice r, kucing walaupun tido telinga die tetap bergerak kan kalo dengar something..
haa, macam tulah aku..
dahla aq ni susuah nak tido..
tapi bila dah tidor, senang terjaga kalau dengar sesuatu
tak kira r brg jatoh ke, orang jalan kt lua ke, bkk kunci bilik ke..
aduhai, aq mmg tension r pasal ni..
awat la aq ni sensitip sgt kn..nasib2
motif pic ni lak???
emm, xde pun benornye..
ni pic aq mse kat matrik dulu..
kalau korang tengok apa ekspresi muka aq skang ni
pnat, nak tido, pening pale mungkin
haa..macam2 lah boleh ckap melalaui 1 pic je kn
mcm 2la, yg aq rasa skang ni
berpinor2 rase pale ni
rasa cam pegang masalah negara je..ishhh
poyo kn...
k, dahla eh..aq nk baca psal Saccharomyces cerevisiae
sok dah nk kena present da..until then

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...