22 February 2011

lab fement, burger dan...

fuhhh! baru balik dari jual burger ni n siapkan apa yang patut untuk hantar pada dr. su esok..harap2 ok la..
hari ni memang penat dan letih.tak pernah aku balik kolej lambat sampai 1lebih camni..dasat r bagi aku..huhu..
dah tak larat ni..
emm apa yg ada kt bawah ni pic pa yang aq wat dlm lab fermentation tadi
n apa2 barang2 lab yang kami gunakan
tak sempatlah nak explain kali ni..
lain kali okeh..
daaa~~~
...oyasumi...

ni pic 1st ambik dalam bas masa nak p kelas pagi tadi..xde motif tol aku ni kan..ish3





ini bukan aq tau




menyempat je kau ni kan.ish3


sekian selamat pagi dunia..n selamat malam azura....

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...