02 February 2011

bila aku MALAS!

Aku MALAS nak update blog ni (rase cam nk delete je, p cam sayang la pulak)

Aku MALAS nak buat assignment n study (padahal next week dah nak kene anto n nak test sudaa)

Aku MALAS nak fikir pape (persoalannya boleh ke?)

Aku MALAS nak mengunyah/makan (p t perot rase pedih lak nak makan)

Aku MALAS nak main permainan jiwa ni (luka dulu masih berdarah)

Aku MALAS nak basuh baju (sebab sekarang kan musim ujan, basoh pn xkering2..huhu..peram dlu ea)

Aku MALAS nak edit gambar yang aku ambik (padahal penuh memori phone aq ngn pic2 2 sume)

Aku MALAS nak balik upm ( boleh x? xle kan..huu)

Aku MALAS nak ingat dia lagi…

Aku MALAS nak RAJIN (gilak akuh!)

Tapi~~~~ bila aku RAJIN..aku update lain kali okeh..hahahahahahahah~~

p/s: aku keluar ari ni g memenangkan fikiran..cewaahhh…simple activity..But enough for me to smile for my whole day long..Thank to YOU…

dua tiga nabil melompat menari,

lain kali kita keluar jalan lagi

(pantun 2 kerat yang mengong..maklumlah dah lama tak elajar BM dengan betul) =p,,,,=)

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...