01 January 2011

selamat sudaa



Ya Allah penatnya rasa, padahal bukanlah buat apa sangat pun
alhamdulilah dalam pukul 3.30 tadi aku dah sampai ke upm
pergi pejabat dan ambil kunci bilik
then angkut barang and kemas la apa yang patut
dekat pukul 6 baru settle
pastu pergilah mandi untuk segarkan diri ini
tetapi...
sesudah mandi rasa letih yang sangat la pula
lapar ni
ada bekal mak bawakkan tadi
tapi macam malas nak makan la pula, aduhai nani
rasa ngantuk pun ada ni
memang dah tak boleh dibendung dah kengantukkan ini, huu
tapi kan mesti tak lena tidur nanti
yela daripada tidur kat katil besar
lani kena tidur kat katil bujang pula
dari banyak bantal
kini tidur dengan satu bantal sahaja, aduhai nani
letihlah hidup macam ni kan
moga semua cepat berakhir
rasa2 lepas makan, tidur dah ni
dah lalok gak ni
tapi tengoklah kalau boleh tahan mata lagi
aku nak edit sikit2 gambar
saje2 je...
aku bukannya reti sangat nak edit2 gambar ni
aku pun bukannya ada adobe photoshop
aku guna jela apa yang ada
aku rasa puas bila dah siap edit sesuatu gambar tu
sebab tulah aku ada buat lagi satu blog
kalau rajin pergilah SINI okay
mungkin kat sini aku dah jarang sikit postkan pictures
so kalau nak tengok gambar, p la ke blog aku yang lagi satu tau
arghh!! penat2...

sebelum terlupa,
HAPPY NEW YEAR 2011





p/s: gambar ini tiada kaitan dengan entry ini, cuma aku saja letak sebab gambar ini ada memori yang aku tak akan pernah lupa. Apa? biarlah aku dan DIA sahaja yang tahu...

0 146 pencinta hijau jua:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...